Gülüş Tasarımı - Venners

Türkiye'de EMax Kaplamalar ile Gülüş Tasarımı

Kaliteli Kaplamalar En İyi Gülüşler - Türkiye'de Estetik Diş Hekimliği – İstanbul

Gülümseme makyajına hazır mısın?

Sosyal veya profesyonel durumlarda en iyi görünümü elde edin.

Kendinize olan güveninizi arttırmak ve gülümsemenizden çekinmemek istiyorsanız, gülümseme estetiğine hazırsınız.

Kaplama Çeşitleri

Porselen Kaplamalar

EMax Kaplamalar

Zirkonya Kaplamalar

Monolitik Zirkonya Kaplamalar

Lumineers Kaplamalar

Dayanıklılık, Kalite ve Estetik görünüm Kaplamaları değerli kılar.

Amacımız hastalarımıza uygun maliyetle üst sınıf tedavi hizmeti sunmaktır. Mobhealth'in profesyonel diş hekimi ekibi, gülümseme tasarımında veya daha iyi bilinen adıyla Kompozit Reçine ve Porselen Kaplamalarda Hollywood Smile konusunda uzmanlaşmıştır ve implantlar, kuronlar, köprüler, kök kanalı ve çok daha fazlası konusunda uzmanlaşmış kadromuz da bulunmaktadır. Prosedürlerimiz 1 ila 2 yıl garantilidir.

Gülüşünüz en önemli özelliklerinizden biridir. Estetik diş hekimliği tedavileri sürekli olarak gelişmektedir. Gelişmiş tedavi seçeneklerinin çeşitliliği ile her yaştan hasta için güzel, sağlıklı ve estetik bir gülümsemeye ulaşmak artık çok kolay.

Gülüşmede Yenilikler Hayatı Değiştirir!

Gülüşmenize daha fazla güvenin!

Kozmetik diş tedavisiyle kendinizi daha iyi hissedin !

Zirkonyum Kaplama Tedavisi Ağrılı mıdır?

Zirkonyum kaplamalara hiçbir ağrı eşlik etmemelidir.
Zirkonyum kaplamaların yerleştirilmesi aslında modern diş hekimliğinde uygulanan en konservatif tedavilerden biridir.
Tedavi sırasında dişleriniz uyuşturulur. Bu nedenle işlem sırasında ağrı hissetmezsiniz.